Αλμυρό κέικ με γραβιερα κρήτης

2021-05-21

Τα προϊόντα της Κρήτης είναι αγαπημένα γιατί μου θυμίζουν το υπέροχο νησάκι μου που έχω να επισκεφτώ δυστυχώς αρκετό καιρό! Πριν λίγε μέρες γυρνώντας από το σούπερ μάρκετ στον δρόμο είδαμε ένα φορτηγάκι μικρό και βλέπω έναν τυπά με σαρίκι, αστειευόμενη λέω στον άντρα μου, δες που όλοι έγιναν Κρητικοί.... Σταματήσαμε να ρωτήσουμε αν θέλει κάποια βοήθεια, ανοίγει το φορτηγάκι και είναι γεμάτο γραβιέρες, απάκι ξιδάτο, ρακιές κ.α πήραμε από όλα εννοείται τα είπαμε και λίγο, αποδείχτηκε πως ήξερε και τον θείο μου, τιμήσαμε την ρακή του και επιστρέψαμε σπίτι, νομίζω πως πήρα τόση πολύ γραβιέρα που έπρεπε να μαγειρεύω κάνα μήνα!!! 

Συστατικά

4 αυγά

250 γρ. αλεύρι

1 κ.σ μπέικιν

100 γρ. γραβιέρα Κρήτης (τριμμένη)

50 γρ. καπνιστή γραβιέρα (τριμμένη)

50 γρ. φέτα (τριμμένη)

200 ml γάλα

80 γρ. βούτυρο (λιωμένο)

Πιπέρι

Οδηγίες

  1. Σε ένα μπολ ανακατεύουμε καλά τα στερεά υλικά μας
  2. Σε δεύτερο μπολ ανακατεύουμε καλά τα υγρά υλικά μας
  3. Προσθέτουμε στο μείγμα των υγρών υλικών τα στερεά και ανακατεύουμε,
  4. Τέλος αλευρώνουμε καλά τη φόρμα ψησίματος και βάζουμε το μείγμα σε αυτήν.
  5. Ψήνουμε για περίπου 40 λεπτά 
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε